.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار سفیر جمهوری اسلامی در ترکمنستان از نمایشگاه فناوري اطلاعات مازندران
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان گفت: استان مازندران توانمندی بالایی در برگزاری نمایشگاه های تخصصی در سطح بین المللی را دارد.
دیدار سفیر جمهوری اسلامی در  ترکمنستان از نمایشگاه فناوري اطلاعات مازندران

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان گفت: استان مازندران توانمندی بالایی در برگزاری نمایشگاه های تخصصی در سطح بین المللی را دارد.

به گزارش شمال نیوز ، محمدرضا فرقانی در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه فن آوری اطلاعات و ارتباطات استان مازندران در ساری افزود: برگزاری این نمایشگاه توانسته است پتانسیل و توانمندی های استان مازندران را در زمینه فناوری اطلاعات و شبکه های ارتباطی به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: آنچه در این نمایشگاه مورد توجه قرار دارد ارائه سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری تولیدی توسط متخصصان و مهندسان پرتلاش کشور است.

فرقانی بیان داشت: وجود چنین نمایشگاهی برای شناساندن توانمندی های استان مازندران لازم است و برگزاری آن می تواند زمینه ساز تشویق و ترغیب جوانان را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه زمینه های کاری برای شرکت های مرتبط با مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات در کشور ترکمنستان فراهم است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور ترکمنستان در حال فراهم سازی زیرساختهای شبکه های رایانه ای و IT است.

فرقانی تصریح کرد: با توجه به توانمندی متخصصان ایرانی از جمله شمال کشور در اجرای پروژه های IT، می توان بازارهای خوبی در کشور ترکمنستان بوجود آورد.

وی گفت: انتظار می رود شرکت های ایرانی به ویژه شمال کشور در نمایشگاه های کشور ترکمنستان از جمله نمایشگاه اختصاصی کامپیوتر که در آبان ماه سال جاری در عشق آباد برگزار می شود، به طور فعال شرکت کنند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان اظهار داشت: مشکلاتی از قبیل اخذ روادید، ثبت شرکت برای شرکتهای بازرگانی استان های شمالی وجود دارد که نسبت به سال گذشته کمترشده است که با توجه به رایزنی های انجام شده با مقامات ترکمنستان انتظار می رود این مشکلات هرچه سریعتر رفع شود.

وی گفت: تجار و بازرگانان کشور نباید به خاطر وجود برخی مشکلات مایوس شوند و باید با تلاش سازمان های بازرگانی شمال کشور و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن زمینه فعالیت بازرگانان تسهیل گردد.

فرقانی گفت: ترکمنستان دروازه ورود کالاهای ایرانی به آسیای مرکزی و از جایگاه مهمی برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دهخدا 29 تير 1388
شما خجالت نکشید دست سفیرو گرفتین آوردین نمایشگاهی که نمایانگر سطح علم و فرهنگ جامعه است...یکی نیست بگه چرا نمایشگاه امسال غرفه هاش تقسیم بر 3 شده بود...ما هم غرفه داشتیم بدبختی کشیدیم آخرش یک تقدیر نامه با یک گل دادن 500 هزار تومانم گرفتن ازمون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.957 seconds.